تولد...

وبلاگم یه ساله شدم...
مبارکه اما...
خیلیاتون نیستین و دلم براتون تنگه...
خداییش غیبته پنهان فینگیلیش نویس! خیلی به چشم میاد...
هنوز هم همان تهوع لعنتی رو دارم که در اولش هم داشتم...
فقط یه کم بیشتر از قبل شده...
همین///

نظرات 7 + ارسال نظر
سکوت سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ق.ظ

واقعن جا داره به خاطر این پست بسیار طولانی ازت یه تشکر جانانه بکنم.. نکن این جوری ذوق مرگ میشیم !
ببینم جوون تو خوشت می یاد ما رو جون به لب کنی آره ؟
راستی تولدوبلاگت مبارک ...البت اگه به حال شوما فرقی کنه

زت زیاد فعلن ولی انقد ما رو نچزون با این وعده سر خرمن دادنات

بذار یه دفعه هم من سکوت کنم...

مهر سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:02 ق.ظ

سلام مسیح جان . خوبی . چرا تهوع نکنه خبریه . شوخی کردم عزیزم .

مبارک باشه ایشالا که صد ساله بشی و بشه . امیدوارم که چیزای خوب و شادی توش بنویسی و از این غم و تهوع بیرون بیای .

خدا بگم چی کار نکنه پسر با جواب دادن به کامنت پست قبلت حالمو بدتر کردی . مگه نبینمت .

مواظبه خودت باش خیلی زیاد . آخه کسایی هستن که بهت احتیاج دارن . اینو یادت نره .

فدات .

سلام مهر جون
آره خانوم خبریه
حرفیه؟
شما برین دنبال اسمش که بچه بدون اسم نمونه!!!

جواب کامنت پست قبلیم رو هم دوباره خوندم
معرکه بود :))))))))))))

درسا سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ق.ظ http://www.bluegalaxy.blogsky.com

سلام
تولد weblog ت مبارک.

بفرما کیک تولد

احسان سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام... :) تولد قشنگ‌ترین چیز عالمه... اگه بعدش خودمون خرابش نکنیم... به هر حال... تولد وبلاگت مبارک... همیشه بنویس... من سر کلاس به شاگردهام میگم... اگه بدونم فقط یه نفر بینشون هست که تصمیم داره یاد بگیره، بخاطر همون یه نفر با تمام وجودم توضیح میدم... تو هم به خاطر حتی یه نفر هم شده بنویس... همیشه بنویس... باز هم مبارکه... :)
یا حق!

سلام احسان جون...
ایشالا که همیشه تولدای عمر خودت رو جشن بگیری و عزیزانت هم در کنارت باشن!

شیوا چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:23 ق.ظ http://sheved

تولد وبلاگت مبارک ... امیدوارم این تهوعه زود زود جاشو به آرامش بده توی زندگیت !!!

سلام شیووا جان...
شما که یه چنتایی تولد گرفتی تا حالا
ممنون که به من محبت می کنی

اناهیتا سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.angela2.blogfa.com

سلام.
happy birthday to u.
happy birthday to u.
happy birthday dear nice webloge.
happy birthday to u.
تبریک میگم مسیح جان.

سلام عشق شیشه ای!
ممنون آناهیتا جون...
یک سال و یه ماهه شدن وبلاگت رو هم بهت تبریک میگم...

anahita دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ق.ظ http://angela2.blogfa.com

mer30

khahesh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد