خارج از محدوده:

سارتر راست می گفت
همیشه ساعت سه ی بعد از ظهر
برای هر کاریکه فکرش را بکنی
یا خیلی زود است یا خیلی دیر
لحظه ای غریب در بعد از ظهر
مادرم هم حتما چاره ی دیگری نداشت
تا اجازه دهد که اسپرمها یا نباشند یا کس دیگری باشند
تا من٬ من نباشم
و ناچار مرا در سی ام اردیبهشت و ساعت سه و پنج دقیقه ی بعد از ظهر به دنیا آورد
تولدم مبارک
طبق معمول اولین کسی هم که به من تبریک گفت خودم بودم!

ازت متنفرم(اینم روزنوشت های دوباره ی من-به مناسبت تولدم)

نظرات 16 + ارسال نظر
مردی که مرده بود یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ب.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

پدر آن شب اگر خوش خلوتی پیدا نمیکردی...
تو ای مادر اگر شوخ چشمی ها نمیکردی.........

سلام
یه جورایی تازه کشفتکردم
و چون خیلی باهاتحال کردم
لینکت رو فورا میذارم!

یک شب بارانی یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:02 ب.ظ http://yekshabebarani.persianblog.com

تولدت مبارک

ایشالا واسه شما باشه

یه پرنسس یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام مسیح جان ... اول بذار تولدت رو تبریک بگم ... خب داداشی گل من ! یه ندا میدادی از قبل ما یه گاوی گوسفندی کیکی چیزی تهیه می کردیم با کادو می رسیدیم خدمتتون ..... ایشالله که صد و بیست سااااااااااااال موفق و سالم و خوش زندگی کنی داداشی گلم .... فقط یه چیزی؟ کامنت قبلی من به دستت رسیدش یا نه؟ اگه نرسیده من یه چند خطی نوشته بودم .... خبرم کن ... مرسی ...بعدشم ببینم داداشی این وبلاگه چیه؟ چرا تو همین بلاگ حرف هات رو ننوشتی؟ در هر صورت امیدوارم هر جا هستی خوش و خرم باشی .... :)

سلام پرنسس عزیز
شما لطف داری و این خودش برای ما زیاده
نیازی به زحمت نیست
در مورد کامنت قبلی هم بگم که متاسفانه من چیزی ندیدم
این وبلاگ جدیدی که نوشتم
یه جورایی روز نوشته منه
یعنی خاطره ی هر روز
روز نویسه
اما شخصیت سوخته میاد جلو تا به ازت متنفرم برسه
به هر حال شما هر کدومو دوست داری بخون
در آخر شما هم پاینده باشی عزیز

من یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:29 ب.ظ

آتش زیر خاکستر دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:36 ق.ظ

تولدت مبارک عزیزم با سالهای پراز روشنای و پروانه

لطف داری عزیز
ایشالا شما هم سالیان سال مستدام باشی

مهر دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام .
تولدت مبارک . ایشالا که صد سال با خوبی و موفقیت زندگی کنی .
خب حالا چرا اینقدر ناراحتی . وقتی روزه تولدتو به کسی نگفتی ما علم غیب نداریم که بدونیم تولدته .
اینم از اون منفی بازیا بودا .
بازم تولدت مبارک .

سلام
صد سال که نمیشه زنده بود ولی هر چقدر که هست
ایشالا خوب باشه
ما هم آرزومون همینه به خدا
هم واسه شما
هم واسه خودمون
منفی بازی هم نبود
یه جور بیان بی کسی بود
همین

مهر دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 ق.ظ

بازم سلام .
الان جوابه کامنت پست قبلت رو خوندم .
جیگرتو که کوچولویی عزیزم .
اولن که من خواهرتم نه برادرت .
دومن فک کنم متولده ۶۵ باشی اگه اشتباه نکرده باشم .
من متولده ۶۰ هستم .
بعدشم ای روزگار چیه . نبینم اخم کرده باشیا .
یه سوال ورزش می کنی یا نه ؟
اگه ورزش نمی کنی مثله یه پسر خوب برو اسم بنویس یه باشگاه و برو کمی خودتو توی محیطش سرگرم کن .
خیلی روی روحیه ات تأثیر می ذاره .
مواظبه خودتم باش .

سلام بازم!
خوب آره سنم کمه
اما
میدونی که دیگه چی زیاده؟
درست هم فکر کردی آبجی جونم
راستی
اخم هم نمی کنم
یعنی از دیروز می خوام این تحول رو ایجاد کنم
بخدا اگه اخم دارم دست خودم نیست
یعنی اصلا از روی عمد نیست و خودم هم متوجه نیستم
قیافه ام بیشتر یخ و افسرده ست تا اخمو
این داش ناصر ما هم منظورش همین بوده که گفته اخمویی
ورزش هم نمی کنم
فقط هفته ای دو بار استخر میرم
اونم به توصیه ی پزشکم!

پنهان دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ب.ظ

nazare poste ghabli taze baz shode????chon vaghty mikhastam barash nazar bezaram nemishod manam baraye poste ghablesh gozashtam
tavalodet kheuli mobarak azizam....100 ta boos behet hediye midam az rahe door...chon dige az rahe dooor hich chiz nemitoonam behet bedam.....albate ba ye alame arezoohaye khob....arezooye inke be har chizi mikhay berisi berisi.....ghamat va ghereftarihat be payan berese .....va ashegh beshi chon injoori zendegit shoor va hayejan ziyadi be zendegit mide..
hala belakhare man aval shodam ya na???????

babate boose ha mamnoon azizam hamashoon az samto sooye penhani resid azizam
omidvaram ke to ham saliane sal zendegi khosh o khoram o movafaghi dashte bashi
inke aval shodi ya na ro ham khodet tashkhis bede
(:
بای

پنهان دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:11 ب.ظ

in dafe ke dige engar akhar shodam??????????????????
rasty midooni manam ordibeheshtiam?????bas arezoohayi ke baram kardi be hasabe hadyeye tavalode gozashteye chand rooz pisham bar midaram

salam penhani
tavalode shoma ham ba takhirat mobarak
omidvaram ke ordibeheshtaye omret ro yeki yeki mese behesht rad koni

گلین دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ب.ظ http://www.galin83.persianblog.com

تولدت مبارک مسیح جان

ممنونم گلین جان

هانی سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام پسر خوب
حالت چطوره ؟؟؟؟؟؟؟/امیدوارم تولدت تولد خوبیها برات باشه و غم و غصه ها تموم بشه و بتونی راه خوبی رو برای خودت انتخاب کنی .......... خودتو تنها حساب نکن ما همه دوست داریم و در کنارت هستیم ............ تولدت مبارک

سلام
ممنونم که آرزوهای خوب خوب برام کردی
من هم امیدوارم که شما تا زنده هستی
زندگی خوب و موفقی داشته باشی
من به همه ی شما اردات دارم!

ناصر سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:23 ب.ظ http://no-one-else.blogfa.com

سلام مسیح جان ... منم مثل همه بهت تبریک میگم آغاز ۲۱ سالگیت رو و باز مثل همه امیدوارم روز به روز مثل هر روز قوی تر بشی و در این مسیر زندگی پله های خوشبختی که گاهی اوقات نمی بینیمشون رو طی کنی ...
همینجا از اینکه یه دید منفی تو همه بوجود آوردم مبنی بر اینکه تو خیلی اخمو هستی رو پاک می کنم و عرض می کنم که شاید همونجوریه که خودت گفتی باشه ...در مورد اینیم که گفتم دور و بریام از تو زیاد خوششون نمی یاد باید بگم که «نه» کسی از تو دلخور نیست و مطمئن باش نیاز به عذر خواهی از طرف تو نیست... در ضمن از اینکه منو لینکیدی ممنونم ...
راستی این آرین خانی که تو یکی از همین برگا نوشته بودی همین آرین خان خودمونه تو دانشکده ؟ ...زودتر آپ کن...منتظرم ... فعلا رفیق(البته اگه قابل رفاقت باهات باشم)

سلام داش ناصر...از اینورا؟؟؟خواهش می کنم
من خودم هم گفتم که شاید بعضی وقتا خیلی سرد و کسل و بی حال و یخ زده باشم
ولی هیچ وقت عمدا اخم نکردم
یعنی اگر هم اخمو هستم
دست خودم نیست
حالا به هر حال
بگذریم
اون آرین خان و این آرین خان؟
هر دوشون به گردن من حق دارند و مطمئن باش بالاخره یه سری چیزا هست که شاید هیچ وقت نخوان فاش بشه
شما سرور ما هستی آقا ناصر...قابل مابل مال یه دقیقه ست...

رز سفید سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.mywhiterose.blogfa.com

تولدت با تاخیر یه دنیا مبارکه.
امیدوارم سال بی نظیری داشته باشی!
مواظب خودت باش و منتظر بقیه خاطراتت هستم.

سلام رز سفید
یکی از رفقا لطفی کرد و امروز به بنده ی حقیر یه دسته گل با بیست و یک شاخه رز سفید داد
باور کن همون لحظه یاد کامنتام و لینک رز سفید افتادم
فکر کن!!!

شیوا سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:43 ب.ظ http://sheved

تولدت مبارک حرف مزخرفیه !!! نمی دونم بگم بهت یا نه !!! ولی خوشحالم که به دنیا اومدی !!!!!!! :)

من باهات قهرم شیوایییییی!!!!
تو به من طعنه میزنی همش!
:(
:'(

ماریا دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 ب.ظ

حال من خیلی خوبه!!!!!!!!!!!حال تو چطور؟
تولدت هم مبارک باشه...
استخر هم عالیه ....ولش نکن....

حال من خیلیم الان افتضاحههههههههههههههههههه
خیلیم بیشتر از خیلی

احسان چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:54 ق.ظ

سلاااااام!
من خیلی وقته بهت سر نزدم... ولی الان شوکه شدم و خوشحال!!!! چون من هم روز تولدم ۳۰ اردیبهشته!!!
بزن قدش!!!
یا حق!

دوپسسسسسسسسسسسسسسس........
تفلدت بعد از یه ۲۵ روزی
مبارک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد